AUDI Q5 2.0 TDI-CHIPTUNING-ADBLUE off
Audi Q5 2.0 TDI Naprawa systemu adblue oraz podniesienie mocy.
Usunięcie systemu AdBlue w samochodzie – Czy to rozwiązanie czy ryzyko? Wszystko, co musisz wiedzieć
Co to jest AdBlue i dlaczego warto wyłączyć ten system?
AdBlue to związek chemiczny stosowany w silnikach diesla do redukcji emisji tlenków azotu. Jednakże, istnieją sytuacje, w których warto rozważyć wyłączenie tego systemu. Może to być konieczne w przypadku problemów technicznych, które uniemożliwiają prawidłowe działanie systemu AdBlue lub gdy koszty jego utrzymania są zbyt wysokie. Warto zrozumieć, kiedy i dlaczego decyzja o wyłączeniu tego systemu może być uzasadniona.
Naprawa AdBlue, usuwanie AdBlue, funkcja AdBlue, czujnik poziomu płynu SCR
Proces usuwania systemu AdBlue – usługa polega na przeprogramowaniu sterownika silnika lub sterownika adblue?
Proces usuwania systemu AdBlue to usługa polegająca na przeprogramowaniu sterownika silnika lub sterownika AdBlue. Dzięki tej procedurze możliwe jest usunięcie systemu AdBlue z pojazdu, co może być przydatne w różnych sytuacjach. Przeprogramowanie sterowników umożliwia wyeliminowanie konieczności korzystania z płynu AdBlue, co może przynieść oszczędności i ułatwić użytkownikom obsługę pojazdu. Jest to rozwiązanie, które cieszy się rosnącym zainteresowaniem wśród właścicieli samochodów poszukujących alternatywnych rozwiązań dla naprawy systemu AdBlue.
Usuwanie układu SCR, ryzyko usunięcia AdBlue, legalność usuwania systemu SCR
Czy po usunięciu systemu AdBlue samochód przejdzie badanie techniczne? Odpowiedz na to pytanie brzmi tak. Nie zmienia sie norma emisji spalin.
Po usunięciu systemu AdBlue z samochodu, pojazd bez problemu przechodzi badania techniczne. Normy emisji spalin pozostają bez zmian.
Badanie techniczne po usunięciu AdBlue, legalność działania bez układu SCR
Wyłączenie adblue to duża oszczędność pieniędzy dla użytkownika. Kosztowne naprawy w ASO nie przynoszą długotrwałych efektów.
Wyłączenie systemu AdBlue może być kuszącą opcją dla użytkowników poszukujących oszczędności. Kosztowne naprawy w autoryzowanych serwisach nie zawsze przynoszą oczekiwane długotrwałe efekty, dlatego coraz więcej osób rozważa alternatywne rozwiązania. Zaufaj i powierz swój pojazd profesjonalistom – mapowanie silnika
Zaufaj doświadczonym specjalistom i powierz swój pojazd w ich ręce, gdy chodzi o mapowanie silnika. Dzięki ich wiedzy i umiejętnościom, Twój samochód będzie działał sprawniej, oszczędniej oraz zwiększy swoją moc. Nie ryzykuj samodzielnych eksperymentów – postaw na profesjonalizm i spokojnie ciesz się lepszymi osiągami swojego pojazdu.
DANE TECHNICZNE AUDI Q5 (IV) (2020 – OBECNIE)
Norma Euro | Euro 6d-TEMP |
Liczba miejsc | 5 |
Liczba drzwi | 5 |
Moc | 163 KM, 204 KM, 265 KM |
Momen obrotowy | 380 Nm, 400 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1968 cm3, 1984 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (3-drozny)+GPF, SCR+DPF+DOC |
Liczba cylindrów | 4 |
Liczba zaworów | 4 |
Skrzynia biegów | Automatyczna |
Napęd | przedni, Stały napęd na 4 koła |
DANE TECHNICZNE AUDI Q5 (III) (2016 – OBECNIE)
Prędkość maksymalna | od 206 km/h do 237 km/h |
Norma Euro | Euro 6, Euro 6d-TEMP |
Liczba miejsc | 5 |
Liczba drzwi | 5 |
Moc | 150 KM, 163 KM, 190 KM, 245 KM, 252 KM, 286 KM, 347 KM, 354 KM |
Momen obrotowy | 320 Nm, 370 Nm, 380 Nm, 400 Nm, 500 Nm, 620 Nm, 700 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1968 cm3, 1984 cm3, 2967 cm3, 2995 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (3-drożny), Katalizator (3-drozny)+GPF, SCR+DPF+DOC |
Liczba cylindrów | 4, 6 |
Liczba zaworów | 4 |
Pojemność zbiornika paliwa | 65 l, 70 l |
Skrzynia biegów | Automatyczna, Manualna |
Napęd | przedni, Stały napęd na 4 koła |
Rozmiar opony | 235/55 R17, 235/65 R17 |
Rozmiar felgi | 8,0J x 17; R18; R19; R20; R21, R17, R17; R18; R19, R17; R18; R19; R20; R21 |
DANE TECHNICZNE AUDI Q5 (II) (2012 – 2016)
Prędkość maksymalna | od 190 km/h do 234 km/h |
Przyśpieszenie do 100 km/h | od 5.9 s do 10.9 s |
Norma Euro | Euro 5, Euro 6 |
Liczba miejsc | 5 |
Liczba drzwi | 5 |
Moc | 143 KM, 150 KM, 177 KM, 180 KM, 190 KM, 211 KM, 224 KM, 230 KM, 245 KM, 258 KM, 272 KM, 313 KM, 326 KM, 340 KM |
Momen obrotowy | 320 Nm, 350 Nm, 380 Nm, 400 Nm, 580 Nm, 650 Nm, 700 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1968 cm3, 1984 cm3, 2967 cm3, 2995 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (3-drożny), Katalizator (DPF), Katalizator (Oxy) |
Liczba cylindrów | 4, 6 |
Liczba zaworów | 4 |
Pojemność zbiornika paliwa | 75 l |
Emisja CO2 | od 129 g/km do 199 g/km |
Skrzynia biegów | Automatyczna, Manualna |
Napęd | przedni, Stały napęd na 4 koła |
Rozmiar opony | 235/60 R 18, 235/65 R 17, 235/65 R17 |
Rozmiar felgi | 8 J x 17, 8 J x 18, 8J x 17 |
DANE TECHNICZNE AUDI Q5 (I) (2008 – 2012)
Prędkość maksymalna | od 204 km/h do 225 km/h |
Przyśpieszenie do 100 km/h | od 6.5 s do 9.5 s |
Norma Euro | Euro 5 |
Liczba miejsc | 5 |
Liczba drzwi | 5 |
Moc | 143 KM, 170 KM, 180 KM, 211 KM, 240 KM, 270 KM |
Momen obrotowy | 320 Nm, 330 Nm, 350 Nm, 500 Nm |
Pojemność skokowa silnika | 1968 cm3, 1984 cm3, 2967 cm3, 3197 cm3 |
Rodzaj katalizatora | Katalizator (3-drożny), Katalizator (Oxy) |
Liczba cylindrów | 4, 6 |
Liczba zaworów | 4 |
Pojemność zbiornika paliwa | 75 l |
Skrzynia biegów | Automatyczna, Manualna |
Napęd | przedni, Stały napęd na 4 koła |
Rozmiar opony | 235/60 R18, 235/65 R17 |
Rozmiar felgi | R17, R18 |


