USUWANIE ADBLUE CATERPILLAR KOMATSU KOBELCO ciężarowe dostawcze osobowe
Usuwaine AdBlue
Usuwanie AdBlue
naprawa adblue
Usuwanie adblue . Jeżeli w twoim samochodzie pojawił sie problem z układem oczyszczania spalin . Rozważyłeś wysokie koszty naprawy i Twoja decyzja to wyłącznie adblue ! W profesjonalny sposób i z wykorzystaniem nowoczesnych narzędzi wykonamy wyłączenie adblue.

- Usuwanie adblue w pojazdach:
- Maszyny Budowlane
- Maszyny rolnicze
- Maszyny przemysłowe
- Samochody ciężarowe
- samochody osobowe
SERWISUJEMY SYSTEMY ADBLUE W MASZYNACH BUDOWLANYCH. USUWANIE ADBLUE CATERPILLAR, USUWANIE ADBLUE KOMATSU ORAZ WIELE INNYCH MAREK POJAZDÓW SPECJALNYCH. USUWANIE ADBLUE ZADZWOŃ 579 558 510.
TWÓJ SPRZĘT POSIADA USZKODZONY SYSTEM ADBLUE, ZAPCHANY FILTR DPF LUB NIESPRAWNY ZAWÓR EGR ROZWIĄŻEMY TWOJ PROBLEM Z DOJAZDEM NA MIEJSCE
wycinanie dpf
Koszt wycinania DPF i wykodowania EGR Wycięcie DPF to proces usunięcia filtru cząstek stałych z układu wydechowego pojazdu. Koszt wycinania DPF może się różnić w zależności od modelu samochodu oraz zakresu prac. Średni koszt wycinania DPF wynosi około 1000-2000 zł, ale może być wyższy lub niższy, zależnie od specyfikacji auta i miejsca wykonania usługi. Po wycięciu DPF często konieczne jest również wykodowanie EGR, czyli systemu recyrkulacji spalin. Koszt wykodowania EGR zazwyczaj oscyluje w granicach 200-500 zł, ale może różnić się w zależności od warsztatu

jak możemy ci pomóc ?
pomożemy w trzech wariantach
- Wariant – zadzwoń do nas i umów wizytę w naszym warsztacie. Usługę usuwanie adblue wykonujemy w 60 min. Jesteśmy gotowi uporać się z Twoją awarią tego samego dnia gdyż nie zaburza to pracy warsztatu.
- Wariant- jeżeli Twój pojazd nie jest w stanie kontynuować samodzielnie jazdy. Zadzoń wyślemy na miejsce technika który awaryjnie odpali samochód i pozwoli dojechać do warsztatu celem usunięcia usterki. W większości przypadków usuniemy adblue w miejscu w którym doszło do awarii.
- Wariant- chcesz skorzystać z naszego doświadczenia ale odległość to bariera która nie pozwala na przyjazd. To nie problem możesz wysłać do nas sam sterownik silnika a my go przeprogramujemy. Nie wiesz gdzie jest ECU silnika nasz technik telefonicznie poprowadzi Cię aby bezpiecznie zdemontować sterownik. Usuwanie adblue ze sterownika potrwa tyle ile przesyłka do nas i z powrotem .
Jeżeli Twój pojazd odliczył kilometry do zera. Nie gaś silnika !!!!! Zadzwoń powiemy co robić w tej sytuacji. Gdy zgasisz samochód — rozruch będzie niemożliwy . Usuwanie adblue wykonamy wtedy w warunkach warsztatowych gdy do nas dojedziesz.
Usuwanie adblue – Oferujemy usługę wyłączenia / dezaktywacji systemów SCR AdBlue w samochodach osobowych oraz dostawczych
Zamieszczamy krótki film z naprawa adblue. Cały proces usuwanie adblue jest przeprowadzony skutecznie za pomocą profesjonalnych narzędzi.
Zaufaj profesjonalistom w zakresie usuwania adblue
Czy warto usuwać Adblue. Odpowiedz na to pytanie nie jest jednoznaczna. Należy rozważyć kilka kluczowych elementów. Pierwszym aspektem jest kosztowna naprawa sięgająca w wielu przypadkach kilkunastu tysięcy złotych. Wymienianie kolejno uszkodzonych elementów systemu SCR takich jak sonda NOx, pompa, wtrysk etc. w rezultacie daje kwotę nastu tysięcy złotych.
System adblue należy do najbardziej awaryjnych układów oczyszczania spalin. Wyłączenie układu scr jest niewykrywalne ponieważ dokonujemy przeprogramowania auta.
Jakie zalety płyną z wyłączenia sytemu adblue:
- NIEWYKRYWALNE W 100%
- OSZCZĘDZASZ OLBRZYMIĄ KWOTĘ NA POTENCJALNĄ NAPRAWĘ
Czy usuwanie adblue jest zabronione ? nielegalne ?
Odpowiedz na to pytanie jest dość złożona a zarazem bardzo jednoznaczna. Wyłączenie uszkodzonego systemu adblue nie zmienia podczas pomiaru normy emisji spalin. Naprawa uszkodzonego systemu adblue w wielu przypadkach sięga kilkunastu tysięcy złotych. Klienci po wizycie w ASO cieszą sie niezawodnością systemu przez krótki czas. Problem powraca jak błyskawica. Pojawiają sie komunikaty odliczające kilometry, świecący piktogram na desce rozdzielczej UREA. Problem usterki zaczyna się ponownie. Naprawa adblue Citroen to kolejna najbardziej awaryjna marka pojazdów pod względem systemu SCR
usuwanie adblue... chyba tak!
Rozważając złożoność systemu oraz jego wielką awaryjność odpowiedź jest prosta. Lepiej wyłączyć !!! skoro i tak nie zmienia normy emisji spalin….. !!!
Nieustanne naprawy systemu adblue to wielki biznes. Koszt zbiornika z pompą w grupie PSA to około 6,5 tyś złotych a to dopiero początek drogi do “naprawy” systemu oczyszczania spalin :). Na drodze do sukcesu pojawiają sie dwie sondy NoX , każda z nich w cenie od 1000-2000 pln. Myślisz że to koniec…. jeszcze wtryskiwacz mocznika 250 — 800 pln.
Oczywiście dochodzą koszty wymiany całego układu SCR. W ASO nie jest tanio a wymiana w nieautoryzowanym warsztacie to zazwyczaj problem z wyegzekwowaniem gwarancji. Usuwanie adblue rozwiązuje kosztowne problemy raz na zawsze. Zawsze możesz wrócić do sytuacji z przed awarii . Przywrócimy oprogramowanie samochodu do stanu pierwotnego a Ty możesz podjąć próbę naprawy.
Jeżeli Twój pojazd odliczył kilometry do zera. Nie gaś silnika !!!!! Zadzwoń powiemy co robić w tej sytuacji. Gdy zgasisz samochód — rozruch będzie niemożliwy . Usuwanie adblue wykonamy wtedy w warunkach warsztatowych gdy do nas dojedziesz.

krótka relacja z dezaktywacji adblue w ciężarówce. Usuwanie adblue
Jak działa system SCR i jak bardzo jest skomplikowany ? Przeczytaj ten krótki artykuł.
System SCR:
Silniki Diesla są szeroko stosowane w wielu dziedzinach, takich jak motoryzacja, generacja mocy silników lokomotyw okrętowych itp., ze względu na dużą moc wyjściową i sprawność cieplną. Mimo że silniki wysokoprężne dają więcej korzyści, należy wziąć pod uwagę niedogodności ludzi spowodowane emisją zanieczyszczeń z tych silników. Głównymi zanieczyszczeniami emitowanymi przez silniki wysokoprężne są cząstki stałe, dym i tlenki azotu (NOx). Spośród tych zanieczyszczeń tlenki azotu są uważane za najbardziej szkodliwe dla zdrowia człowieka. Emisje tlenków azotu (NOx) poważnie przyczyniają się do zanieczyszczenia powietrza, które jest poważnym problemem środowiskowym. Emisje NOx reagują z wilgocią w powietrzu, tworząc kwas azotowy, przyczyniając się do zakwaszenia gleby i wody na wrażliwych obszarach. Próbuje się wielu technik kontrolowania emisji NOx z silnika Diesla. W niniejszej pracy emisje kontrolowane przez doczyszczanie spalin. W metodzie oczyszczania spalin roztwór mocznika jest rozpylany w strumieniu spalin o temperaturze od 3000C do 450oC. Przy tak wysokiej temperaturze spalin mocznik zaczyna się rozkładać i tworzyć amoniak. Amoniak i zeolit działają redukująco i przekształcają tlenki azotu (NO i NO2) w wolny azot (N2) i parę wodną (H2O.
Słowo kluczowe: kontrola emisji, silnik Diesla, mocznik, zeolit
WSTĘP
Silniki spalinowe podczas procesu spalania generują niepożądane emisje. W tym przypadku zarówno silniki ZI, jak i ZS są w równym stopniu odpowiedzialne za to samo. Emisje emitowane do otoczenia zanieczyszczają atmosferę i powodują poważne problemy. Głównymi przyczynami emisji są niestechiometryczne spalanie, dysocjacja azotu oraz zanieczyszczenia w paliwie i powietrzu. Emisje budzące obawy to: niespalone węglowodory (HC), tlenki azotu (NOx), tlenki węgla (COx), tlenki siarki (SOx) i stałe cząstki węgla. Marzeniem inżynierów i naukowców jest opracowanie takich silników i paliw, aby generowała bardzo mało szkodliwych emisji, które mogłyby być wpuszczane do otoczenia bez większego wpływu na środowisko.
Jednak przy obecnej technologii nie jest to możliwe, a oczyszczanie spalin oraz redukcja emisji spalin w cylindrach są bardzo ważne. W przypadku oczyszczania spalin polega on głównie na zastosowaniu konwerterów termicznych lub katalizatorów oraz pochłaniaczy cząstek stałych. Późno,
wzrost gospodarczy i przemysłowy spowodował znaczne obniżenie jakości otaczającego powietrza. Głównymi źródłami emisji z silnika są układ wydechowy silnika oraz inne ze skrzyni korbowej. Ta pierwsza jest główną przyczyną zanieczyszczenia powietrza. Głównymi składnikami gazów spalinowych silnika są niespalone węglowodory, dwutlenek węgla, tlenek węgla, tlenki azotu i cząstki stałe.
Silniki wysokoprężne (z zapłonem samoczynnym) mogą pracować przy wyższych stopniach sprężania, co skutkuje wyższą sprawnością cieplną w porównaniu z silnikami benzynowymi (z zapłonem iskrowym). W rezultacie silniki Diesla mogą zmniejszyć emisję gazów cieplarnianych w oparciu o ten sam przejechany przebieg w porównaniu z silnikami benzynowymi. Jednym z wyzwań dla silnika Diesla jest usuwanie NOx (tlenków azotu) ze spalin, które są głównym źródłem kwaśnych deszczy i smogu chemicznego. Może również powodować problemy z oddychaniem u ludzi. Selektywna redukcja katalityczna (SCR) NOx jest obiecującą technologią redukcji NOx. Niektóre z głównych branż katalitycznych to Johnson Mathey India Pvt Ltd, Cats Direct, Emitec Emission Controls Private Limited, Automotiev Merchandising Corporation, Gencat Limited i Cummins India Limited.
Selektywna redukcja katalityczna
Systemy selektywnej redukcji katalitycznej są najbardziej efektywnymi i najczęściej stosowanymi dostępnymi procesami redukcji NOx po spalaniu. SCR wykorzystują reakcję chemiczną, w której odparowany amoniak (NH3) jest wtryskiwany przez siatkę wtrysku amoniaku do spalin przed przepływem przez moduły katalityczne. Celem jest przekształcenie tlenków azotu (NOx) w azot i wodę. Kluczem do optymalizacji reakcji chemicznej w SCR jest osiągnięcie jednorodności natężenia przepływu spalin.
Historia i ewolucja
Selektywna redukcja katalityczna (SCR) NOx przy użyciu amoniaku jako środka redukującego została opatentowana w Stanach Zjednoczonych przez Englehard Corporation w 1957 r. Rozwój technologii SCR kontynuowano w Japonii i Stanach Zjednoczonych na początku lat 60., a badania koncentrowały się na tańszych i trwalszych czynniki katalityczne. Pierwszy system SCR na dużą skalę został zainstalowany przez firmę IHI Corporation w 1978 r. Komercyjne systemy selektywnej redukcji katalitycznej są zwykle stosowane w dużych kotłach użytkowych, kotłach przemysłowych i komunalnych kotłach na odpady stałe i wykazano, że redukują one NOx o 70-95%. Nowsze
zastosowania obejmują silniki wysokoprężne, takie jak te znajdujące się na dużych statkach, lokomotywach spalinowych, turbinach gazowych, a nawet samochodach.
Selektywna redukcja katalityczna (SCR) to metoda przekształcania szkodliwych emisji tlenków azotu (NOx) z silników Diesla w drodze reakcji katalitycznej w łagodny azot gazowy i wodę. SCR może zapewnić niemal zerową emisję NOx, kwaśnych deszczy i zanieczyszczeń powodujących smog oraz gazów cieplarnianych w nowoczesnym silniku Diesla, który jest czysty na autostradzie. Ten rysunek ilustruje zaprojektowaną wcześniej geometrię katalizatora, składającą się z rur o ściankach 5 mm, aby uniknąć erozji. Konwersja SO2 zbliżała się do 2% dla niektórych z tych konstrukcji, co nie było problemem dla wczesnych węgli o niskiej zawartości siarki.
Tlenki Azotu
Tlenki azotu są powszechnie występującymi zanieczyszczeniami atmosferycznymi pochodzącymi głównie z procesów spalania w wysokich temperaturach. NOx powstają podczas spalania paliwa w wysokich temperaturach w powietrzu, zarówno z azotu w powietrzu, jak iw paliwie. Poza samochodami i wytwarzaniem energii elektrycznej, za wysoką emisję NOx odpowiedzialne są różne zakłady chemiczne, takie jak zakłady mocznika, zakłady kwasu azotowego, huty, turbiny gazowe, kotły opalane paliwem, przemysł cementowy, hutniczy i podgrzewacze procesowe. Naturalne emisje NOx pochodzą z bakterii działanie w glebie. W atmosferze tlenki azotu mogą przyczyniać się do powstawania ozonu fotochemicznego (smogu), mogą pogarszać widoczność i mieć konsekwencje zdrowotne; są zatem uważane za zanieczyszczenia.
Formacja Nox
Emisje NOx nie tworzą się w znacznych ilościach, dopóki temperatura płomienia nie osiągnie 2800 F. Jednak po przekroczeniu tego progu dalszy wzrost temperatury powoduje szybki wzrost szybkości tworzenia się NOx. Produkcja NOx jest najwyższa przy stosunku spalania paliwa do powietrza wynoszącym 57% O2 (2545% nadmiaru powietrza). Niższe poziomy nadmiaru powietrza ograniczają reakcję na tlen, a wyższe poziomy nadmiaru powietrza obniżają temperaturę płomienia, spowalniając szybkość reakcji.
Redukcja NOx jest obecnie przedmiotem największej troski. Wytwarzany termicznie NOx ma największy udział w tego typu emisjach. Termiczne NOx powstają podczas procesu spalania, gdy azot i tlen są obecne w podwyższonych temperaturach. Te dwa pierwiastki łączą się, tworząc NO lub NO2. NOx jest generowany przez wiele procesów spalania innych niż praca kotła. Łączy się z innymi zanieczyszczeniami w atmosferze i tworzy O3, substancję znaną jako ozon w warstwie przyziemnej.
NOx w palnikach kotłów można zredukować za pomocą technologii wstępnego spalania lub dopalania. Technologia dopalania umożliwia powstawanie NOx, a następnie rozkłada je w gazach spalinowych (proces zwany redukcją katalityczną). Ta metoda jest zwykle ograniczona do większych urządzeń o rozmiarach użytkowych.
Efekt Nox
Emisja tlenków azotu budzi duże obawy ze względu na ich wpływ na lokalne zanieczyszczenie powietrza, jak również na regionalne zagrożenia dla środowiska, takie jak kwaśne deszcze, tworzenie się smogu fotochemicznego (ozonu). NOx przyczyniają się do tworzenia ozonu
i kwaśne deszcze poprzez złożone reakcje chemiczne. Ozon troposferyczny jest niebezpiecznym fotochemicznym zanieczyszczeniem powietrza, które ma niekorzystny wpływ na uprawy; powoduje choroby skóry i prowadzi do innych problemów środowiskowych, które mogą wynikać głównie z tlenku azotu.
Technologie kontrolne firmy Nox
Dostępnych jest wiele metod kontroli emisji NOx. Dzieli się je głównie na trzy kategorie:
Kontrola przed spalaniem,
Kontrola podczas procesu spalania
Kontrola po spalaniu (technika kontroli po spalaniu).
Przeprowadzono wiele badań w celu kontrolowania emisji NOx poprzez modyfikację spalania i technologie dopalania. Denitrogeneracja, polegająca na usuwaniu azotu z paliwa przed spalaniem.
Kontrola podczas spalania zmniejsza szybkość powstawania NOx poprzez dodanie pewnej ilości gazu obojętnego lub obniża temperaturę spalania poprzez modyfikacje spalania, które obejmują niski nadmiar powietrza, obniżoną temperaturę podgrzewania powietrza, recyrkulację spalin, wtrysk wody i palnik o niskiej emisji NOx.
W technice kontroli dopalania stężenie NOx jest redukowane poprzez reakcję NOx z określonym związkiem w obecności katalizatorów lub bez katalizatora, w zależności od rodzaju i warunków procesu reakcji. Proces dopalania redukcji emisji NOx obejmuje metody mokre, ponieważ sorpcja (nie skomercjalizowana), a metoda sucha obejmuje reakcje katalityczne, takie jak Selektywna redukcja katalityczna (SCR) i Selektywna redukcja niekatalityczna (SNCR).
Niektóre technologie kontroli NOx podano poniżej,
AdBlue
katalizator
Recyrkulacja spalin
Palnik Lo-Nox
Selektywna redukcja niekatalityczna
Selektywna redukcja katalityczna
Mokrej płuczki
Rysunek 1. Selektywna redukcja katalityczna
USUWANIE ADBLUE CATERPILLAR
USUWANIE ADBLUE KOMATSU
USUWANIE ADBLUE CASE IH NEW HOLLAND
USUWANIE ADBLUE CATERPILLAR
USUWANIE ADBLUE CLASS
USUWANIE ADBLUE CUMMINS
USUWANIE ADBLUE DAMMAN
USUWANIE ADBLUE DOOSAN
USUWANIE ADBLUE FPT
USUWANIE ADBLUE HIDROMEK
USUWANIE ADBLUE HITACHI
USUWANIE ADBLUE HYUNDAI
USUWANIE ADBLUE JCB
USUWANIE ADBLUE KOBELCO
USUWANIE ADBLUE KOMATSU
USUWANIE ADBLUE KUBOTA
USUWANIE ADBLUE LIEBHERR
USUWANIE ADBLUE MECALEC
USUWANIE ADBLUE MERCEDES
USUWANIE ADBLUE NEW HOLLAND
USUWANIE ADBLUE PERKINS
USUWANIE ADBLUE PONSSE
USUWANIE ADBLUE SCANIA
USUWANIE ADBLUE TEREX
USUWANIE ADBLUE VOLVO
USUWANIE ADBLUE
VOLVO PENTA

usuwanie adblue
Ważne aby przekazując auto mechanikowi móc mu zaufać. Nasze profesjonalne podejście do napraw adblue jest gwarancją wspólnego zaufania.
wyłączanie adblue W SZOPKAR
Jak usuwamy adblue - usuwanie adblue
Usuwanie adblue w pojazdach ciężarowych, osobowych oraz dostawczych przebiega w następujący sposób:
– zidentyfikowanie problemu
– analiza awarii
– odczyt zawartości sterownika
– zmiana programu ECU
– ponowne wgranie “usprawnionego” programu
– kontrola poprawności działania pojazdu
Podajemy klilka błędów DTC które mogą wskazywać problem z układem SCR:
P24B0 N/A Particulate Matter Sensor Circuit Low
P24B1 N/A Particulate Matter Sensor Circuit High
P24B2 N/A Particulate Matter Sensor Circuit Intermittent
P24B3 N/A Particulate Matter Sensor Heater Control Circuit/Open
P24B4 N/A Particulate Matter Sensor Heater Control Circuit Range/Performance
P24B5 N/A Particulate Matter Sensor Heater Control Circuit Low
P24B6 N/A Particulate Matter Sensor Heater Control Circuit High
P24B7 N/A Particulate Matter Sensor Heater Resistance
P24C6 N/A Particulate Matter Sensor Temperature Circuit
P24C7 N/A Particulate Matter Sensor Temperature Circuit Range/performance
P24C8 N/A Particulate Matter Sensor Temperature Circuit Low
P24C9 N/A Particulate Matter Sensor Temperature Circuit High
P24CA N/A Particulate Matter Sensor Temperature Circuit Intermittent
P24D0 N/A Particulate Matter Sensor Supply Voltage Circuit Low
P24D1 N/A Particulate Matter Sensor Regeneration Incomplete
P24DA N/A Particulate Matter Sensor Exhaust Sample Error Bank 1
P24FC N/A Particulate Matter Sensor Heater Control Circuit Driver Current/Temperature Too High
P24FD N/A Particulate Filter Incorrect
P260E N/A Particulate Filter Regeneration Lamp Control Circuit
P2AB0 N/A Particulate Matter Sensor Processor Performance
P05EB N/A Cold Start SCR NOx Catalyst Inlet Temperature Too Low
P06EA N/A NOx Sensor Processor Performance Bank 1 Sensor 1
P06EB N/A NOx Sensor Processor Performance Bank 1 Sensor 2
P2000 N/A NOx Adsorber Efficiency Below Threshold Bank 1
P229F N/A NOx Sensor Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 2
P22A0 N/A NOx Sensor Circuit Low Bank 1 Sensor 2
P22A1 N/A NOx Sensor Circuit High Bank 1 Sensor 2
P22A2 N/A NOx Sensor Circuit Intermittent Bank 1 Sensor 2
P22A3 N/A NOx Sensor Heater Control Circuit/Open Bank 1 Sensor 2
P22A4 N/A NOx Sensor Heater Control Circuit Low Bank 1 Sensor 2
P22A5 N/A NOx Sensor Heater Control Circuit High Bank 1 Sensor 2
P22A6 N/A NOx Sensor Heater Sense Circuit Bank 1 Sensor 2
P22A7 N/A NOx Sensor Heater Sense Circuit Range/Performance Bank 1 Sensor 2
P22A8 N/A NOx Sensor Heater Sense Circuit Low Bank 1 Sensor 2
P22A9 N/A NOx Sensor Heater Sense Circuit High Bank 1 Sensor 2
P22AA N/A NOx Sensor Heater Sense Circuit Intermittent Bank 1 Sensor 2
P22F9 N/A NOx Sensor Performance – Slow Response Low to High Bank 1 Sensor 1
P22FA N/A NOx Sensor Performance – Slow Response High to Low Bank 1 Sensor 1
P22FB N/A NOx Sensor Performance – Sensing Element Bank 1 Sensor 1
P22FC N/A NOx Sensor Performance – Slow Response Low to High Bank 1 Sensor 2
P05EB N/A Cold Start SCR NOx Catalyst Inlet Temperature Too Low
P22FF N/A SCR NOx Catalyst Inlet Temperature Too Low
P241D N/A SCR Inducement – Forced Engine Shutdown
P24FE N/A SCR Catalyst Incorrect
P2BA6 N/A NOx Exceedance – SCR NOx Catalyst Performance
U0195 N/A Lost Communication With Subscription Entertainment Receiver Module
WYŁĄCZANIE SYSTEMU ADBLUE
Wałbrzych
wyłączanie adblue[
Wyłączane elementy układu SCR :
- pompa AdBlue
- czujnik temperatury AdBlue
- czujnik NOX
- zbiornik AdBlue
- czujnik ciśnienia
Zalety usunięcia adblue
- oszczędność paliwa
- podczas awarii systemu SCR nie ma potrzeby jego naprawy
- pełna diagnoza auta po wyłączeniu AdBlue
- możliwość ponownego przywrócenie działania systemu SCR
- auto nie przechodzi w tryb awaryjn
- brak ograniczeń mocy silnika